jeffih.blogg.se

If It`s Too Heavy You Need To Get STRONGER!

väcker minne.

Kategori: Allmänt

Jag vilade lite från allt pluggande och kollade igenom bilder jag hade på datorn.. detta väcker jättefina minnen. från den tiden i högstadiet, alla roliga stunder , alla skratt . jag får tårar i ögonen när jag ser bilderna, för jag saknar verkligen minn fina vän. vi var så ofta och jag hade så jäkla roligt . varför försvann den tiden. när vi hade balen var alla så gråtfärdiga, man såg kompisar gråta här och var , men jag grät inte alls. jag ställde in mig på att Nej dessa människor ska jag verkligen träffa igen. jag ska inte glida ifrån mina kompisar. men det var precis det som hände och nu funderar man på det i efterhand . och får ist tårar nu. Känner ni igen er i min situation , hur jag känner ?<3
Nu kommer det bild bomb , men dem är verkligen så fina ..
                                     Min uppsättning på balen 2011
 
 
 
 
                                               Min fina vän <3
 
 
 
 
 


                                             Balen var helt underbar ! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: