jeffih.blogg.se

If It`s Too Heavy You Need To Get STRONGER!

Mitt liv

Kategori: Allmänt

Hejsan Svejsan ! 
     
Saknar ni inte att skriva av er ibland, berätta om sitt liv, vad man gör på dagarna och lägga ut fina bilder som man tar ! den här bloggen ska bli min lilla dagbok om allt möjligt så som träning,fester,vänskap ja i stort sätt om mitt liv. ja hur som helst , mitt namn är jennifer ! lever mitt liv i genevad , hehe det säger kanske inte er så mycket men det är en liten ensam by :) jag trivs faktiskt väldigt bra där. lever i ett fint rött hus , hur fint som helst ! min mamma är en duktig inredare så hon fixar o donar som det bara går , igår kom mamma tyvärr med en tråkig nyhet.. 
 Vi ska flyttta , ser faktiskt framemot det förutom allt jobb.. 
 
               
 En liten bild på mig o min unerbara vän.
Jag till vänster!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: